Voor Motorhuis, de grootste Opel Dealer van Nederland, heeft Laura Willemsen grafisch Ontwerpbureau een vernieuwende interactieve campagne uitgerold. Klanten van Motorhuis kregen een gepersonaliseerd aanbod op naam, maar ook rekening houdend met de huidige auto van die klant. Klanten werden per email middels een video uitgedaagd hun persoonlijke welkomstboodschap te bekijken. Hierin was als eerste een korte introductievideo zichtbaar waarin Marco Broere, directeur van Motorhuis, de klanten toesprak en bedankte voor hun vertrouwen in de afgelopen jaren. Vervolgens kregen de mensen een keuze in het scherm zichtbaar:
De klant kiest voor “u rijdt door met uw huidige autoâ€
De klant ziet een aantal zeer aantrekkelijke accessoireaanbiedingen voor specifiek hun huidige auto, met daarnaast een aantrekkelijke voordeel bon voor onderhoud en reparatie
De klant kiest voor “U bent toe aan een nieuwe autoâ€
De klant ziet precies op kenteken niveau welke inruilprijs hij zou ontvangen als hij een identieke auto terugkoopt, of een formaat  kleiner of  groter terugkoopt.
Vervolgens klikt de klant de buttonâ€maak een afspraak†en er werd direct een afspraak gemaakt.
Wij zijn erg tevreden over de opzet en  afwikkeling van deze interactieve campagne. We waren hierdoor in staat iets nieuws te bieden aan onze klanten, want vernieuwend moet je zijn, wil je de aandacht van de klant trekken. Het was een succesvolle en spraakmakende  campagne, waarover we erg content zijn.
Aldus Bob Willemsen, Merkmanager Opel bij Motorhuis
1 juni 2016
Drukwerk, Website